• Kedvezményezett neve: Kópis és Társa Szerelő és Karbantartó Kft.
  • A vissza nem térítendő támogatás összege: 16 000 000 Ft
  • A visszatérítendő hitel összege: 20 000 000 Ft
  • a támogatás mértéke: 40 %

A projekt tartalmának bemutatása:

A fejlesztésünk célja, a meglévő rendszereinkre épülő új rendszer bevezetése. Ennek kapcsán a meglévő adatbázisok felhasználásával és szinkronizálásával lehetőségünk nyílt a dolgozóink és munkavállalóink hatékony, gyors és szakszerű kiszolgálására, kezelésére.

Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés modullal a könyvelés, a bérszámfejtés és a HR osztály tud dolgozni. Funkcionalitását tekintve a program 5 nagyobb területen nyújt megoldást: a dolgozók kezelése, jogcímek nyilvántartása, számfejtés, lekérdezések és az adatszolgáltatás területén.

A programban sokrétű kimutatási és lekérdezési lehetőség található. A listák végeredménye küldhető nyomtatóra vagy képernyőre, illetve elmenthető XLS állományba, vagy más gyakori formátumba is. Nagymértékben megkönnyíti és meggyorsítja munkavállalóink napi, heti és havi munkavégzését. Segíti a vállalatot az emberi erőforrás hatékonyabb használatában, automatizál munkafolyamatokat és ezzel növeli a vállalat működésének hatékonyságát.

A „Táv- és csoportmunka támogatás” egy online webes felületről elérhető belső portál által biztosított. A belső portál segítségével a világ bármely pontjáról internet kapcsolattal egy meghatározott webcímen keresztül tud bejelentkezni a dolgozó a rendszerbe, ahol a legfontosabb adatokat tudja nyomon követni, szerkeszteni, módosítani, rögzíteni. Rögzíthet eseményt, megtekintheti a naptárát, rendelkezésre áll a teljes CRM modul. Ellenőrizheti a projektjei előrehaladását, adhat ki új utasításokat.

Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow) modul a felhalmozódott dokumentumok, információk, adatok kezelésében és tárolásában nyújt segítséget. Használatával növelni tudjuk gyártásunk és szolgáltatásaink hatékonyságát.

Az Elektronikus iratkezelő modul segítségével az iratok iktatásán túl azok életciklusának követésére is van lehetőség, továbbá az iktatott dokumentumokat a rendszeren belül számos helyre fel lehet csatolni anélkül, hogy a dokumentum megduplázódna. Az iktatott dokumentum mindig a dokumentumos adatbázisban marad, amelyre hivatkozik az adott kapcsolódási pont. Az elektronikus dokumentumkezelő rendszerünkben az összes be és kimenő irat rendszerezve, munkaszámonkénti/projektenkénti jelöléssel azonnal elérhető és kezelhető. Az igazolási folyamatok felgyorsultak, és jobb nyomon követési rendszerrel vannak ellátva. A feladatok azonnal megjelennek munkatársainknál és a vezetők percre pontosan láthatják a folyamatok előrehaladtát.

Az RFID technológiát alkalmazó specializált rendszer segítségével képesek vagyunk a készleten levő szerszámok, mérőeszközök, stb. analitikus nyilvántartására, nyomon lehet követni kinél milyen eszköz található, mikor vette fel, mikor adta azt vissza. A rendszer továbbá kezeli az emelőeszközök, mérőeszközök, elektromos kisgépek vizsgálati idejének nyilvántartását is.

a projekt befejezési dátuma: 2019.05.31.

projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01170

Vállalatirányítási rendszer bevezetése a Kópis és Társa Kft-nél

Sorry, this entry is only available in Hungarian.